czwartek, 7 lipca 2011

Królikowe klimaty i Dorothy Parker

Na dobry początek dnia proponuję królika-ogrodnika i świetny wiersz Dorothy Parker "August". Najpierw kilka słów o króliku, mój królik bardzo lubi marchewkę i kapustę. Nie to jest jednak najważniejsze, jest on zwiastunem słonecznego lata :).

 Tydzień temu  przypadkiem natrafiłam na opowiadanie Dorothy Parker pt . " Dialog o trzeciej nad ranem" z książki  " Gra" , które powaliło mnie na kolana i się zaczęło...zakochałam się w Dorothy bezgranicznie, oczywiście książkę już nabyłam a teraz jestem na etapie jej wierszy.
"August"

When my eyes are weeds,
And my lips are petals, spinning
Down the wind that has beginning
Where the crumpled beaches start
In a fringe of salty reeds;


1 komentarz:

  1. Oj, królik naprawdę jest klimatyczny :) Magiczny nawet! Parker również polecam nie tylko kobietom. Jest fantastyczna.
    Kamilka z pozdrowieniami.

    OdpowiedzUsuń