niedziela, 7 sierpnia 2011

Crafting. W 80 dni dookoła świata.

Dzisiaj będzie mój debiut, mój pierwszy scrapowy dziennik, notes, pamiętnik, bo tak naprawdę o jego zastosowaniu zadecyduje właściciel. Dla mnie jest on wyrazem tęsknoty za podróżowaniem po świecie, stąd tytuł ów posta :-).

Otwieramy naszą podróż...


Balon jest stałym elementem dziennika.

Pierwszy dzień podróży, szykujcie się na niezapomniane wrażenia ;-)


Dziennik pachnie kawą dzięki procesowi postarzania papieru.

Jest też kieszonka na pamiątki z podróży...

... a balon wciąż nas unosi w podróży marzeń.

Zapasowe karteczki. Zawsze można zostawić bilecik z numerem telefonu spotkanemu dżentelmenowi lub poznanej damie ;-).

Podróż dobiega końca. W następnym odcinku romantyczna podróż dla Pań.



I jeszcze kilka drobiazgów z notesu.

4 komentarze:

  1. O! To coś dla mnie! Zapach kawy, postarzany gadżet, podróże....Piękny wytwór i od razu personalizowany;-)
    Pozdrawiam Roksanko;-)
    Lusi

    OdpowiedzUsuń
  2. Roksana swemi talentami zachwyca nie od dziś. Tyle lat, a za każdym razem czymś zaskakuje! Dziennik jest dla mnie niesamowity, po prostu wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lusi dziękuję Ci pięknie za docenienie mojej pracy. Balsam na mą duszę. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło:-)
    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochani, zapraszam Was do mojego drugiego "ogrodowego" bloga ("gdzie ważki mówią dobranoc") po odbiór wyróżnienia "ONE LOVELY BLOG AWARD. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń