poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Spotkało nas szczęście

Dziękujemy z całego serca za wyróżnienie. Jest nam bardzo bardzo bardzo miło, tym bardziej, że nasz blog istnieje niecałe dwa miesiące. Barashko ściskamy Cię bardzo mocno.



Nagroda od Barashki !
 Siedem rzeczy o nas:
1. Kawa - jedna z doskonałości świata przyrody.
2. Zabijanie wolnego czasu dziubaniem w papierze - pasja, a efekty możecie oglądać na naszym blogu.
3. Książka - bez zbędnego komentarza.
4. Pies Elmo, czarny labek - piewca radości życia.
5. Paryż - obsesja.
6. Historia - hobby.
7. Tajemnica - to, co nam w duszy gra...

Nasze nagrody:
1. Diamentowy koszyk za spontaniczność, szczerość i różnorodność.
2. Just Lilla za wspaniałe pomysły.
3. Fascynacje tylko moje za otwarte serce.
4. Dopowiedzenia za SŁOWO i świetne zdjęcia.
5. Anioły w kałamarzu za sztukę przez duże "S".
6. HOMEabout za nasze początki i sielankowy ciepły klimat.
7. Paris vs New York za podscycanie naszej obsesji.

Na koniec zacytuję za innymi "obowiązki" nagrodzonego :

1. skopiuj logo nagrody wraz z linkiem osoby nagradzającej
2. podziękuj za wyróżnienie
3. napisz 7 rzeczy o sobie
4. wyróżnij 16 innych blogów, które są dla Ciebie ważne
5. powiadom uhonorowanych o nominacji komentarzem na ich blogu
P.S. Jak widać, nie wywiązalismy się z punktu 4. W nastepnej edycji będziemy tzw. starymi wyjadaczami blogowymi i będziemy mieli więcej faworytów ;-)

2 komentarze:

  1. Witajcie. Dziękuję za nominacje mojego drugiego bloga, naprawdę nie spodziewałam się, że "sprawa zatoczy takie koło" ha,ha ... Jeszcze raz serdecznie dziękuję, tak od siebie, nie z obowiązku. Piszecie, że kochacie Paryż ... Ja przed chwilą wróciłam z pracy, wchodzę na podwórko, a tam ... goście z Francji ! Bonne nuit!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wasze uzasadnienie cieszy mnie ogromnie. Wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń