sobota, 10 września 2011

Do czego służy spinacz?

Zwykły spinacz bieliźniany, drewniany taki. Do czego służy? Nie będzie żadnej niespodzianki, wywodu filozoficzno – socjologicznego, odkrycia na miarę teorii kwantowej. Spinacz służy po prostu do przypinania, spinania, podpinania. Czasem tylko spinacz wygląda nieco inaczej. Zobaczcie sami.


Dla przedszkolaka do szelek jako ściąga :)

Dla kotka do ogonka :)

Spinacz zaręczynowy !

Spinacz ogródkowy :)

Ten spinacz zdobi wnetrze naszego auta. Świetnie wygląda przy lusterku.

To natomiast jest nasz śmierdziuszek Elmo.

5 komentarzy:

  1. Świetne !!! Oczywiście z motylem, koociem i konewką trafiły we mnie, yyy... do mnie (w gusta me) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysl z klamerkami. świetnie to wszystko wyglada

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyobrażam sobie haleczki i gatki, nad którymi trzepoczą skrzydełka różowych klamerkowych motyli. Prozaiczne pranie mogłoby stać się czynnością wysublimowaną i estetycznie atrakcyjną... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, Else, ale uśmiech mam od ucha do ucha. [ja Adam gościnnie z retro]

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe dzieki bo mam kare z polskiego

    OdpowiedzUsuń