czwartek, 15 września 2011

Kwiaty, owoce i warzywa


34.Skierniewickie Święto Kwiatów, Owoców i Warzyw


Zaplanowaliśmy nadchodzący weekend J Jednocześnie zachęcamy Was do odwiedzenia 17 i 18 września 34. Skierniewickiego Święta Kwiatów, Owoców i Warzyw. Program, jak co roku, jest obiecujący. Każdy na pewno znajdzie coś interesującego dla siebie. Co tu będę pisała, zajrzycie na stronę IMPREZY. Ja swoje zmysły programuję na wspaniałe kompozycje kwiatowe i nie mniej czarujące aranżacje owocowo – warzywne.
Dziś natomiast przygotowałam dla Was kilka kwiecistych zawieszek.

P.S. Adam domaga się, żebym napisała, jak wspaniale bawił się 17 lat temu podczas Święta na koncercie Staszka Sojki. Jaki on już stary jest. Adam oczywiście J






4 komentarze:

  1. Ja (znaczy się Marek) na koncercie Pana Sojki to byłem w dawnym MDK też tyle lat temu. To znaczy że też stary jestem? Heh ..., dzięki Roksana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli Cię to pocieszy to ja byłam na koncercie Wilków 19lat temu; czyli jestem starsza od Was;))
    Pozdrawiam ciepło
    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for coming by and for posting my link on your sidebar!
    I have looked over your blog, and I must say you are one talented gal. These tags are absolutely stunning! Love the whole layout!

    Have a lovely weekend!
    Gaby xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks a lot for visiting my blog:). I love your arts, they are fabulous. I hope that we will meet again.Have a wonderful sunday!
    A lot o hugs
    Roksana

    OdpowiedzUsuń