niedziela, 18 września 2011

Zawieszkowy aranż

Lubię „dziubać” w papierze, to chyba już wszyscy zauważyli. Każda nowa zawieszka, czy cały set to taka moja mała praca rzemieślnicza, w którą wkładam serce. Prawdziwą jednak satysfakcję dają mi nabywcy moich prac. Często piszą do mnie, w jaki sposób wykorzystują zawieszki, jak kartonikowe tagi zdobią ich pomieszczenia. Wachlarz zastosowań jest nader szeroki: okna, drzwi, słoje, bukiety, kosze prezentowe, bileciki, listy etc.,etc. Tutaj wyobraźnia właściwie niczym nie jest ograniczona. „Serce roście” i myśli mam radosne, bo przecież o to chodzi, aby zawieszki oczy cieszyły.
Dziś chcę pokazać Wam zawieszkową aranżację wykonaną przez Panią Anię według własnego projektu. Jestem zachwycona niesamowitym zestawieniem, ba powiem więcej! Oczarowało mnie cieple połączenie drewna, papieru i cegły otulone jasnymi barwami, nadającymi kompozycji lekkości. Cóż więcej mogę dodać. Proszę spojrzeć na fotografię Pani Ani. Jestem przekonana, że też będziecie zachwyceni. Ja natomiast dziękuję za przesłane zdjęcie, które sprawiło mi tyle radości.
Gorąco namawiam nabywców zawieszek, aby czasem przesłali do mnie fotki obrazujące, jak można wykorzystać tagi. Z największą przyjemnością i nie mniejszą satysfakcją, oczywiście za zgodą autora zdjęć, chciałabym pokazać zawieszkowe aranżacje na blogu.
Z podziękowaniami i serdecznościami,
Roksana.

4 komentarze:

  1. Rzeczywiście świetny pomysł, a i zawieszki bardzo ciekawe. Ja z przyjemnością oglądam każdą Twoją nowośc'w tej materii. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna!!!! Bardzo mi się podoba bo jest inna jak wszystkie. Buziaki Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci! Niejeden artysta marzy o tym by jego dzieło wisiało u kogoś w domu;-) Piękna aranżacja.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie się cieszę, że się Wam podoba:).Lusi jak tak dalej pójdzie to wystawę w Zachęcie mam jak w banku hahaha;D. Ściskam Was mocno dziewczyny kochane:)Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń