niedziela, 9 października 2011

Paris vs. London

Zauważyłam ,że w moich pracach, nie tylko w zawieszkach, ścierają się dwa style. Może inaczej, dominują motywy zaczerpnięte ze stylistyki retro angielskiej lub francuskiej. Nie wiem, na ile moje wybory są świadome. Myślę, że bardziej kieruje się podświadomą tęsknotą za marzeniami o Paryżu oraz wspomnienia z pobytu w Londynie.
Dlatego dziś proponuję Wam małą zabawę. Zamieszczam zestaw „francuski” i set „angielski” zawieszek. Proszę oglądać, pocmokiwać troszkę, oceniać i wyrazić swoją opinię w zamieszczonej na górze stronie mini sondzie. Sama jestem ciekawa, co wybierzecie – Paryż czy Londyn?

Regards, Roxanne
AU REVOIR !

ROZDANIE ANGIELSKIE





SET FRANCUSKI






7 komentarzy:

  1. zaczynam - w ciemno mówię - francuskie, Paryż moje wielkie, niespełnione marzenie, ale jak tak patrzę to podobają mi się obie stylistyki i to bardzo!
    pozdrawiam magda i przy okazji zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kierując się filozofią typu: gdzie bym najchętniej pojechała, wygrywa Paris. Ale zawieszki są piękne w obu klimatach, więc też głosuję na obydwa style ... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozum mówi Londyn, serce podpowiada - Paryż...

    OdpowiedzUsuń
  4. Francuskie, zdecydowanie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak na prawdę to zagadka nie do rozwikłania i dla mnie .. w domu i w sercu mam Paryż ale w kuchni i troszkę Anglii czasem się znajdzie :)) ściskam mocno rozdarta ...

    OdpowiedzUsuń
  6. France, France.
    Super wszystkie zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałabym kupic zawieszki ale nie mam z Toba kontaktu - dorotacs@wp.pl

    OdpowiedzUsuń