niedziela, 2 października 2011

Skarbonki Uczuć

Na chwilę wyjdę z tematu zawieszek. Jesień za oknem objawia się tęczą dojrzałych kolorów, zatem i nastrój nieco mam nostalgiczny. Zebrałam część swoich woreczków haftowanych i tych z aplikacjami. Trochę rozczuliłam się, bo ostatni z nich zrobiłam dokładnie rok temu. Czas biegnie szybko, a mi znowu zatęskniło się za haftowaniem. No ale tu właśnie kłania się czas, który szepce mi do ucha, że przecież praca, obowiązki, etc.

Pomyślałam sobie, że te woreczki to takie małe skarbonki uczuć. Przechowują często takie nasze małe skarby, bibeloty, pamiątki dnia codziennego, które samodzielnie niewiele znaczą, a zebrane w jednym miejscu malują obraz naszych uczuć i wspomnień.  Pokazuję teraz owe skarbonki w nadziei, że spodobają się Wam.
Z pozdrowieniami, Roksana.







8 komentarzy:

  1. przepiekne woreczki. takie jak lubie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, nostalgiczne ... z epoki minionej ...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z haftowanymi literkami na woreczku :)
    magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam ślicznie:) Powiem Wam w sekrecie zatęskniłam za haftem krzyżykowym;).
    Miłego dnia
    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem o co chodzi,ale usiłuję zamieścić na tym blogu już 2 komentarz i ...moje komentarze znikają w odchłani netu;/;/
    A chciałam tylko powiedzieć, że tworzycie fajny blog! Felietony Adama są bardzo interesujące, a Twoje prace dodają smaczku!:))
    Pozdrawiam
    ciekawe czy ten komentarz wejdzie...?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za dobre słowo. To bardzo miłe :) Cieszę się, że blog po prostu podoba się.

    Natomiast w kwestiach technicznych powiem, że mam podobne problemy i z logowanie i z zamieszczaniem komentarzy. Jakże często posty też uciekają mi w kosmos[!!!] albo zamieszczane są podwójnie. Myślałem, że tylko ja mam taki problem, a tu proszę, nie jestem osamotniony w cyberprzestrzeni.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. These fabric bags are just beautiful. Love them all!

    Have a wonderful weekend ahead!
    Gaby xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Gaby thanks a lot:) a lot of kisses for you:)

    OdpowiedzUsuń