poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Creativity is allowing yourself to make mistakes...


art is knowing which ones to keep.



Tyle czasu obiecywałam, wreszcie się udało. Są nowe tasiemki . Niestety dopadło mnie lenistwo - MEGA LENISTWO. Codziennie rano obiecuję sobie, że dziś już na pewno to zrobię, a potem...pojawia się myśl jak robak " spokojnie jutro zdążysz". I tak każdego dnia. A przede mną wyzwanie. Mam dwa duże regały z serii Hemnes Ikea i chcę je zrobić w shabby chic. Farby, wałki, lakiery, świeczki przygotowane. Mam nadzieję, że do końca tygodnia będą gotowe. Trzymajcie kciuki, proszę :)




Ściskam Was bardzo mocno
Roksana

P.S. Jeśli ktoś chciałby wejść w posiadanie tasiemek to zapraszam do Retro Soup



Francuskie napisy, szerokość 3cm.



Ulubiony motyw "korona", szerokość 5cm.


Motyle, szerokość 5cm.


Bird's love, szerokość 8,5cm.


Eiffel Tower, szerokość 8,5cm.


Crows, szerokość 3cm.


Ptaszki na drucie, szerokość 3cm.

 

Carte Postale, szerokość 8,5cm


Ornament, szerokość 5cm


Babie lato, szerokość 11cm.




6 komentarzy:

  1. Roksanko, ale to wszystko piekne :)) ale ja też je bede miała u siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. These are absolutely stunning! LOVE the tiny birds!

    Gaby xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam takie powiedzenie"kiedy mnie najdzie chęć do pracy ,to usiądę sobie w kąciku i poczekam aż mi przejdzie".Mnie pomaga ,potem robię za dwóch.
    Czasami jest dobrze odłożyć na póżniej.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tasiemki są bardzo, bardzo ładne w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Babie lato, carte postale, ptaszki, eh nie będę wymieniać bo wszystkie są takie piękne!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy możesz zrobic coś z tym weryfikatorem słownym przy komentarzach? strasznie utrudnia ich pisanie , ciagle robię jakiś bląd...
    a tasiemkami jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń