środa, 11 kwietnia 2012

Romantycznie, lekko i wiosennie

Wymyśliłam coś nowego - naklejki :). W sumie wszyscy wiedzą co to są naklejki, ale moje mają być romantyczne, letnie, lekkie w stylu vintage :-). Na  razie 4 wzory, nad resztą myślę. I znów pytanie do czego mogą służyć ? Mogą służyć do zaklejania listów, do naklejania na buteleczkach, słoikach, dzieci mogą naklejać na ścianie, meblach i kontaktach, dorośli zresztą też -  jak ktoś lubi to czemu nie :-). Może macie jakieś pomysły to piszcie !

Jeśli ktoś chciałby zobaczyć naklejki na żywo to zapraszam do Retro Soup







19 komentarzy:

  1. łoooooo ja,ale fajowe. Ja to bym przyklejała wszędzie,gdzie popadnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O Matko z córką!!! Jakie one cudne :)) A prosiłam - nie kus ;((((

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam , że znów coś cudnego wymyślisz :))) świetne są i ja też przyklejałabym gdzie popadnie :) pozdrowionka ogródkowe ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, dziękuję, dziękuję :-) Życzę Wam cudownego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super naklejeczki-szukałam coś takiego do naklejenia na buteleczki z nalewkami jak wysyłałam prezent do mojej blogowej koleżanki DANUSI z blogu Babusiowe Robótki.Teraz już wiem gdzie zamówić w razie p[otrzeby pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i pomysłowe naklejki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Danusiu. Będzie mi bardzo miło gościć Ciebie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłam tu dzięki MaJu. Jestem pełna podziwu dla tych naklejek i tasiemek z poprzedniego posta. Proszę o info czy można te cuda zamówić?
    Pozdrawiam i zapraszam do The Mouse House:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No no same piękności .ja też chcę te tasiemki ,naklejki -są piękne .jak idzie kupić to podaj jakieś namiary .Pozdrawiam Aneta .

    OdpowiedzUsuń
  10. nooo gdybym mogla cos zasugerowac to naklejki z korona bylyby tez swietne :-) Chetnie bym sie kilka takich pisala i na te powyzej tez :D
    pozdrawiam serdecznie
    B.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myszko już jestem u Ciebie:) B. pomysł z koroną extra i jeśli pozwolisz wykorzystam go. Joasiu, Myszko, Aneto, B. dziękuję za wszystkie dobre słowa, za docenienie mnie. Będzie mi bardzo miło jak do mnie napiszecie retro.postcard@gmail.com
    Życzę wszystkim miłego, słonecznego dnia :)
    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  12. Okrągłe naklejki są po prostu śwetne,jakoś najbardziej pasują mi do ozdobienia nakrętek słoików z przydasiami :)
    Chciałam spytać czy gdzieś można nabyć te cudeńka,interesują mnie także taśmy z nadrukami :)
    pozdrawiam i czekam na info.
    madzika z polkadotandcherry

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć Madziku:)
    wklejam link do allegro, w tym momencie nie jest to pełna oferta.

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2962890

    lub wpisując nazwę użytkownika: erkal. Dzisiaj wieczorem pododaję przyciski z boku "allegro" i z moim mailem :)

    Pozdrawiam ciepło
    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  14. These are absolutely stunning!!!Love them all, but especially the first set!

    Have a lovely week!
    Hugs,
    Gaby

    OdpowiedzUsuń
  15. Absolutnie genialny pomysł, urzekające te naklejki.
    pozdrawiami zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Te naklejki są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń