sobota, 19 maja 2012

Nieład artystyczny

Dzisiaj będzie totalny bałagan. Post na szybko :).  Za tydzień komunia mojego syna. W domu, po moim niefortunnym malowaniu regałów - wymiana mebli. Mąż podejrzewa mnie o celowość w działaniu, że niby specjalnie spaprałam temat, żeby kupić wymarzone szafki w bieli ;)). A jeszcze na dokładkę dzisiaj siedzę w pracy do 22, bo mamy Noc Muzeów.Wracając do tematu, na początek  nowe wzory naklejek.

 Często prosicie o takie, żeby można było nakleić na słoiczek czy butelkę i napisać coś o siebie. Ta!Tam!





i w tym samym słodkim stylu - okrągłe




Kolejne pomysły :) Tym razem poduszki Basik. Basiu bardzo Ci dziękuję za te zdjęcia. Cieszę się przeogromnie, że jesteś zadowolona :) Uściski !



I to by było na tyle. W kolejnym odcinku o pachnącej lawendą paczce, która przyszła od Myszki. Takich wspaniałości nie widziałam dawno :)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)

Miłego weekendu!!

Roksana

23 komentarze:

  1. No i znowu jestem zachwycona! Przepiękne te naklejki!!!! Świetnie dobierasz te wszystkie kwiatki, ptaszki i napisy.
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszko, mam nadzieję, że po weekendzie uda mi się zamieścić post z prezentami od Ciebie.
      Całusy :)

      Usuń
  2. Cudowne, cudowne i jeszcze raz cudowne. jestem twoja wielbicielka a co za tym idzie Twoich prac!!! A czy poduszki tez szyjesz???

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne..., i jaka różnorodność! Chciałabym je wszystkie mieć! Jak na nie patrzę czuję się jak mała dziewczynka przed wystawą ze słodyczami! ach..... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne naklejeczki -jak już uporasz się z tak wżnym dniem Twojego syna to odezwę się.Podusie cudne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halszko, bardzo bym chciała już mieć tą niedzielę za sobą.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. oj chyba wybiorę się na małe zakupki :))) piękne !!

    OdpowiedzUsuń
  6. What a wonderful assortment my friend! You are so multi talented ... seems you can do everything:) Your labels are fantastic and I'm in love with your pillows!

    Have a lovely week!
    Gaby xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaby Thanks a lot :) Pillows are not mine only my friend.
      Kisses :)

      Usuń
  7. Roksano, dziękuję za zamieszczenie zdjęć moich poduszek. W głowie mam kolejne pomysły na wykorzystanie Twoich uroczych tasiemek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu czekam z niecierpliwością na kolejne zdjęcia:)

      Usuń
  8. NO CHYBA SIE UZALEŻNIE OD TWOJEGO BLOGA;-)))))NIEDAWNO ZAMÓWIŁAM NAKLEJECZKI I TASIEMKI ...NO I TERAZ TEZ SIĘ NIE OPRE POKUSIE;-))))))))MIRKA J.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naklejki i tasiemki są przepiękne. Oglądam i juz zastanawiam się , gdzie je wykorzystać. Fajny blog, moje dzisiejsze odkrycie :) Poduszki też wyglądają bardzo ładnie i stylowo. Chciałabym mieć takie u siebie, ale chyba muszę jeszcze parę lat poczekać. W tej chwili wylądowałyby na podłodze, pod tyłkiem którejś z córek,a plam z czekolady nie nadążałabym usuwać. Ale co tam, poczekam a teraz pooglądam i ppozachwycam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam!.Będzie mi bardzo miło, a na plamy z czekolady polecam glicerynę:)

      Usuń
  10. Najpierw pojęczę nad tymi poduszkami ... a potem te naklejki super pomysł! wspaniałe jest to co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie to wszystko jest u ciebie przepiekne!!!

    OdpowiedzUsuń