sobota, 9 czerwca 2012

Prezenty :)

Dzisiaj będę się chwalić. Na początek obiecane dawno temu zdjęcia prezentów jakie otrzymałam od  Myszki. Zapraszam z całego serca do odwiedzenia jej bloga. W rzeczach, które otrzymałam zachwyciła mnie precyzja wykonania, każdy szczegół dopracowany z największą dokładnością. Coś cudownego. Zresztą zobaczcie sami. Dodam jeszcze tylko, że zawieszki wypełnione są pachnącą lawendą.Myszko dziękuję Ci raz jeszcze za te słodkości :-)









Kolejne moje zdobycze to serwetki od Doroty z  Sielankowego Dziergania. Te cuda udało mi się wylicytować. Zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem dziewczyn, które szydełkują i haftują, bo wiem jakie to jest pracochłonne. Doroto serwetki są wspaniałą ozdobą w moim domu:-)




Kolejne zdjęcia to torby MaJu :-). Aneta jest zachwycająca w co raz nowszych projektach i to ona zainspirowała wiele osób do wykorzystywania moich tasiemek za co baaaaardzo dziękuję :-)


i na koniec chciałabym Was przeprosić, że tak długo mnie nie było. Ostatnio jest tak, że często jestem bardzo zmęczona i nie mam siły na nic. Jutro wyjeżdżamy na kilka dni i mam nadzieję, że złapię trochę oddechu i inspiracji do nowych prac, czego sobie życzę z  całego serca a Wam życzę wspaniałego tygodnia z ogromną ilością słońca!!

P.S. Jeśli dobrnęliście do końca to zerknijcie na nowe wzory naklejek :-)










5 komentarzy:

  1. Prezenty piękne i serwetki od Dorotki cudne- znam jej prace szydełkowe.Twoje nowe naklejki śliczne.Życzę miłego wypoczynku i dużo słoneczka. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczywaj, odpoczywaj - miłego czasu!
    Nowe naklejki śliczne!
    Już mi się tęskni za szydełkiem, muszę chyba wziąć się za coś większego.
    Dziękuję jeszcze raz:)
    Bużka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłam do Ciebie z innego bloga i juz zaczynam podziwianie tego co otrzymałaś... same wspaniałe rzeczy , ale mnie najbardziej urzekają transfery a więc torby wykonane ta techniką ,i oczywiście serwetki.
    Jesli pozwolisz edę rozglądać się dalej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne naklejki. Prezenty też bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałaś piękne prezenty! A Twoje naklejki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń