poniedziałek, 18 czerwca 2012

Tea Time Polkadotandcherry

Dzisiaj będziecie mi zazdrościć i nie będę się dziwić, bo jest czego ;-). Tak to ja dostałam te wspaniałe prezenty od Magdy z POLKADOTANDCHERRY. To dla mnie były  te wspaniałe hafty ! :-) 



Cieszę się przeogromnie. Wspaniała niespodzianka!




 A za serce ujął mnie list, no bo kto teraz pisze listy? Rzadka sprawa. A tu proszę pięknie skreślone słowa. Co ja się tu będę rozwodzić. Patrzcie i podziwiajcie!





Magdo, dziękuję Ci z całego serca. Ściskam Cię bardzo mocno :)






3 komentarze:

  1. Roksano, to ja dziękuję, tyle miłych słów, może mi się " przewrócić w głowie" :).Bardzo się cieszę ,że prezenty przypadły Ci do gustu.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt jest czego zazdrościć bo prezenty super
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń