niedziela, 17 czerwca 2012

Vintage Apothecary Labels


Wróciłam. Kudowa zachwyciła. Nie spodziewałam się tak wspaniałego miejsca. Mnóstwo  do zwiedzania - Kopalnia Złota w Złotym Stoku, Podziemne Miasto w Osówce, Muzeum Zabawek w Kudowie Zdrój i wiele, wiele innych. Przygotowuję dla Was foto relację. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu zobaczycie o czym mówię :-).

Wróciłam i wzięłam się do pracy. Mam sporo zaległości w realizacji zamówień. Każdego kto czeka proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. Sądzę, że do wtorku ze wszystkim się uwinę.

Na początek zdjęcia z zeszłego tygodnia. Reprinty starych etykiet aptecznych. 



 Nowości dla dziewczyn, które szyją. Nadruki na materiale. Tu zrobione na postarzanym materiale (czytaj : maczanym w herbacie), ale może być na białym jeśli ktoś woli. 



rozmiary od A4 do malutkich 8cm x 6cm (mogą być 18 x 13, 10x 15, 9x13). Można oczywiście prać. Dodam, że nie jest to nadruk wykonany przy użyciu nitro.



i coś w kolorze. Nie wiem czemu ja to tak przycięłam. Oczywiście, może być materiał  po bokach :-)



Ściskam Was mocno! Miłego tygodnia :-)

Roksana

13 komentarzy:

  1. Roksano, jak zwykle piękne grafiki! Przez chwilę zastanawiałam się które wyróżnić, ale jednak nie..., bo wszystkie mi się podobają.
    No i nowy wygląd bloga też trafia w mój gust! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, bo właśnie siedzę i się zastanawiam czy dobrze zrobiłam z tymi zmianami, ale brąz u mnie idzie w odstawkę - witaj biały :)

      Usuń
  2. Etykietki są super, a nadruki na materiale rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Roksano! wszystko jest bardzo piękne i zachwycające.Zastanawiam się często jak to się robi i nie mam pojęcia czy Ty to drukujesz ,farbujesz lub też masz jakieś szblony(czarna magia)Jak znajdę chwilę wolną to poczytam w internecie co i jak .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko czaruje, kocham te klimaty:) extra, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne z klimatem etykiety.
    Wydruki to citro slov?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze jestem pok wrażeniem. Piękne to wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to jestem pod wrażeniem Twoich zdobyczy - czytaj waga i nie tylko :) Szkoda, że nie ma Cię bliżej, może byś trochę pozasilała nasz skromne muzeum ;). Dzisiaj wystąpiłam w broszce od Ciebie. Wszyscy się pytali skąd mam to cudo :)

      Usuń
  7. Bardzo klimatycznie u Ciebie.Bardzo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej...ja jestem gotowa zamówić u ciebie niemal wszystko! Ale teraz chcialam zapytac o etykiety na butelki i tkaninke z bird beauty - tutaj,ostatnie zdjecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guciu, napiszę Ci wszystko w mailu, kóry wyślę dzisiaj wieczorem :)

      Usuń