sobota, 14 lipca 2012

Junk Journal

Przyjemnie jest tworzyć coś z niczego. Łączyć niepotrzebne rzeczy w całość.  I takie są właśnie te notesy. Najważniejsza jest koncepcja. Potem dopasowywanie posiadanych rzeczy. Nie trzeba być mistrzem scrapbookingu, aby tworzyć coś takiego (ja nie jestem) a zabawa jest wspaniała. Można wydzierać,wycinać z gazet. Można wykorzystać resztki materiału, włóczki.  Mnie najwięcej trudności technicznych sprawia okładka i robienie schowków, ale to jest właśnie urok tzw. junk journals, że nie musi to być wymuskane i wychuchane;-)

Te dwa notesy zrobiłam dla dwóch różnych osób. Są małe, mniej więcej 10 x15cm. Założenie było takie, że muszą się zmieścić do torebki.

Pierwszy dla koleżanki z pracy. Ma jej służyć do zapisywanie różnych myśli i skrótów myślowych. A ma tego dużo w swojej głowie :-). 


Wszystkie te szpargały były w środku. 






Drugi dla romantyczki, rozmarzonej z głową w chmurach :-)













Mam nadzieję, że obie obdarowane są zadowolone. 

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie  :-)

Roksana

10 komentarzy:

  1. Niech tylko spróbują marudzić ....żartowałam ;-)...piękne i teraz nie żartuję.Jestem pod wielkim wrażeniem oglądając twoje cudeńka. Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne...JESZCZE nie próbowalam tej techniki, ale uwielbiam takie notesy wlaśnie..przepiśniki, pamietniki...Zazdroszczę zdolności!! Podziwiam z calego serca :) Pozdrawiam serdecznie i czekam na jeszcze!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje prace. Są takie "dla mnie"... W końcu się zastanowię, zorganizuję i wreszcie zamówię cudowności, które ręce Twe tworzą! Buziaki! - Dominika

    OdpowiedzUsuń
  4. Notesy sa przepiekne, a obdarowane to nie mam najmniejszej wątpliwości że zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne notesy można tylko pozazdrościć obdarowanym.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne co tu więcej pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ja bym skakała z radości jakbym takie notesy dostala.
    sa reweklacyjne.naprawde super wyszly.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te prace-wszyściutkie. Ten styl mi odpowiada i dlatego tak bardzo mi się podobają. Pozdrawiam;-)
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękne i bardzo stylowe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń