środa, 8 sierpnia 2012

Kilka słów o pakowaniu

Pakowanie jest sztuką.Jest wyrazem naszego szacunku dla obdarowywanego.  Drobna rzecz w oryginalnym opakowaniu nabiera niesamowitej wartości. Przy wyborze zdjęć kierowałam się łatwością wykonania, oryginalnością i oczywiście klimatem retro :-). Mam niesamowite zamiłowanie do papieru pakowego, stąd też większość pomysłów w kolorze brązowym.





Oryginalny pomysł na zapakowanie drobnych upominków dla gości na naszym ślubie :). Torebki, które są na zdjęciu bez problemu można kupić w sklepach internetowych z kawą i herbatą na wagę.



Prosty pomysł. Sznurek dwukolorowy. Może nie błysnę to wiadomością, ale taki sznurek można kupić tanio  i dużo wpisując na allegro w szukaj : "sznurek wędliniarski" . Niestety jest tylko biało - czerwony, ale w Święta Bożego Narodzenia będzie jak znalazł :-)


W tym przypadku wykorzystano pudełko po zapałkach. Dla mnie cudo :-)



To jest pomysł dla tych co lubią obdarowywać innych swoimi kulinarnymi wyczynami.


A tu torebka zrobiona ze starych książek/gazet, stemplowana  plus prosty nit.


Życzę wielu pięknie zapakowanych prezentów!

Wszystkie zdjęcia pochodzą z www.pinterest.com .

40 komentarzy:

  1. DZIĘKUJĘ!!!Zawsze starałam się ładnie pakować prezenty,ale to co pokazałaś,to mistrzostwo!Muszę sobie zapamiętać te sposoby!Prawie wszystkie"składniki"mam w domu.Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły i wskazówki, ja też zawsze staram się dbać o wygląd prezentu, pakowanie i ozdabianie to świetna zabawa. Z pewnością zainspiruję się Twoimi pomysłami:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nawet nic chciałabym dostac w ten sposób zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne opakowania.Proste a jakże pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne pomysły. Popróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. witam od niedawna jestem na blogu ,bardzo podoba mi twuj styl -pakowanie rewelacyjne pomysły proste i rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie :) będzie mi bardzo miło widzieć Cię jak najczęściej :)

      Usuń
  7. genialne! jej, sama bym chciala dostac cuda w takich opakowaniach! paczuszka od ciebie byla anielsko pieknie zapakowana.uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guciu Ty chyba chcesz, żeby mi się - mówiąc potoczni - we łbie poprzewracało od tych komplementów ;)) dziękuję kochana :)

      Usuń
  8. Roksanko, piękny post, święte słowa z tym pakowaniem! Wiesz, chyba najbardziej spodobała mi się ta torebka z gazety z ptaszkiem... Takie opakowanie dla mnie, to prezent sam w sobie.
    pozdrawiam cieplutko!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko, torebka z ptaszkiem również podbiła moje serce do to tego stopnia, że w weekend będę eksperymentować z papierem i maszyną do szycia :)

      Usuń
  9. piękne opakowania! prezent sam w sobie :-) serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysły są wspaniałe i proste w wykonaniu - na pewno kiedyś skorzystam z propozycji :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie to wszystko prześliczne!
    Pozdrawiam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja!!! Dzięki za pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszko, jak przypomnę sobie wspaniałą paczkę od Ciebie to przychodzi mi na myśl jedno słowo - mistrzostwo. Pakowanie masz opanowane do perfekcji :)

      Usuń
  13. opakowania genialne:)myślę że każdy by się ucieszył z prezentu w nich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roksano a mi się bardzo podoba Twój pomysł na szybkie woreczki z lawendą. Świetny!

      Usuń
  14. Cudowne !!! szczególnie te z papieru pakunkowego - też lubię go wykorzystywać ale nigdy nie robiłam torebeczek. Bardzo fajny jest tez pomysł na paczuszkę ze słodkościami!
    Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie fascynujące jest to, że bure, brązowe, w sumie nijakie a tak podbija serca. Mowa oczywiście o papierze pakowym i tekturze :)

      Usuń
  15. Pomysł super - piękne opakowania.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halszko pozdrawiam Cię bardzo ciepło :)

      Usuń
  16. Tak opakowania prezentu są ważne... świetne pomysły, też lubię papier pakowy, niby szary, niby nijaki a ma to cos. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł. Na papierze szarym drukujesz? To chyba nie jest transfer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można drukować, stemplowa :). Do drukowania potrzebny jest grubszy papier.

      Pozdrawiam:)

      Usuń
  18. jalk to wszystko pikeni wyglad. tez lubie tego typu rzeczy.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Oszalałam, oniemiałam.................................................















    ZOSTAJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    całuję zdolne łapki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ataboh, Maju, Konwaliowa Bombonierko ściskam Was mocno:)

      Usuń
  20. I always love coming here to see what you have been doing. Beautiful my friend!

    Just saw your last few posts...you made so many beautiful things while I was away! Love ALL your latest creations:)

    Hugs,
    Gaby

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te opakowania, niby zwykły papier ale jak niezwykle opakowany.
    Świetne inspiracje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem po prostu zachwycona!!! Z A C H W Y C O N A !!!! To sa najpiekniejsze opakowania jakie widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny, twórczy post. Ja widzę, że muszę do ciebie częściej zaglądać, fajny tu klimacik, coś w sam raz dla mnie...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń