środa, 21 listopada 2012

Różane Shabby



 Znudziły mi się tasiemki w kolorze ecru, stąd też pomysł na zmianę. Tym razem tasiemki w różowej odsłonie :)


Eleganckie motyle.

Królewska kratka.


French letter, róże i róż


Kontynuując różany wątek z poprzedniego postu, zrobiłam różane serca i metki.



 Różane tagi. Komplet 6 sztuk, serca różnej wielkość, nadruk dwustronny.




 Metki/etykiety z wytłaczanym ptaszkiem i napisem "Made by". Pod spodem miejsce na wpisanie swojego imienia lub nazwy. Tył różany.






Pozdrawiam Was bardzo ciepło! Miłego popołudnia :-)


43 komentarze:

  1. etykiety z ptaszkiem cudniaste i te róże :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etykiety też są moim faworytem :). Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Niesamowita jesteś :) Znowu takie piękne rzeczy :) Czy ja mam obkleić cały dom, żeby zmieścić te wszystkie cuda? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, jutro wysyłam list do Ciebie. Dziękuję za cierpliwość!

      Usuń
    2. Warto poczekać :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ojjj, myślę że to był strzał w 10. Ten materiał jest cudny , polecam także ten sam w wersji szarej kratki , moje kociaki i poduchy świetnie z niego wyszły. Chyba niedługo znów coś zamówię:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linka baaaaardzo dziękuję i serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  4. Wytłaczane tagi są fantastyczne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie ma tych etykietek w sklepie...

      Usuń
    2. Chenia, już są :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Bardzo ładne:) Zmiany dodają życia:) Robisz śliczne rzeczy, takie z duszą i klimatem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję :) Pozdrawiam z całego serca!

      Usuń
  6. Pięknie, pięknie, to chyba specjalnie do mojej nowej kuchni z motywem róż ;) Buziaki Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz super z tą kuchnią. Taka kuchnia to moje marzenie :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Rose, dziękuję z całego serca! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  8. Różowy nie należy do moich ulubionych kolorków ale Twoje dodatki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja różu, kiedyś też nie lubiłam. Z wiekiem mi przyszło;)Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Uwielbiam zagladac do Ciebie bo zawsze sie zachwycam! Wszystko jest piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vice Versa :) Mimo, że nie piszę podczytuję co tam u Ciebie słychać. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  10. Roksano, zglosze sie na poczatku grudnia z nowym zamowieniem. Wszystko piekne!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ciebie na blogu wykorzystanie tasiemki. Rewelacja. W ogóle u Ciebie jest rewelacja :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Jenouvelle,wielkie dziękuję :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  12. Etykiety z ptaszkiem wyglądają jak opłatek bożonarodzeniowy. Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne a te z ostatniego zdjęcia, niesamowite, jak to wybiłaś:) Jak się dorobię profesjonalnej firmy to na pewno będę od Ciebie kupować ręcznie robione metki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejne prześliczne romantyczne dodatki. Pomysł i wykonanie metek rewelacja po prostu!
    Pisałam maila, czy doleciał?

    OdpowiedzUsuń
  15. Prze,prze,przepiekne rzeczy. rewelacyjne wykonanie.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piękna wstążka :) Rewelacyjnie wykonana.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tasiemki to bez znaczenia za jakiego materiału są - zawsze piękne!
    A te metki to są fantastyczne!!!! Coś to za machina je robi? Ciekawe czy z myszką też są?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękności!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie klimaty!
    Zapraszam na candy - http://kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Tasiemki podziwiałam na Brocante-doskonały pomysł!A etykietki z ptaszkiem są boskie.Zawojujesz Roksanko galerię .Tam kobietki lubią takie drobiazgi.A ja się uśmiecham o nadruki ale już pisałam maila.A swoją drogą dlaczego ja dopiero teraz coś piszę?Pomnroczność jakaś a po prostu druga fala grypy w ciągu miesiąca.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calla, Ivonna, MaJu, Wełniany Zakątek,Myszko, Zakręcona Kurko, Agnieszko dziękuję z całego serca :)

      Usuń
    2. Fiżko, Tobie oczywiście też :)

      Usuń
  21. Bardzo ładne tasiemki:)czy to transfer, stempel czy naklejka?Pozdrawiam

    PS.nie myslalaś by wylaćzyc weryfikacje obrazkową?

    OdpowiedzUsuń
  22. ABily, tasiemki są stemplowane. Weryfikacji obrazkowej brak:). Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. So,beaytiful.I lOVE fabric and transfer:)))Best wishes!

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj! Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich dzieł! Na dniach wyślę do Ciebie maila z naklejkowym zamówieniem:) Pozdrawiam bardzo serdecznie!
    www.ekspresjesagaski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń