niedziela, 4 listopada 2012

Vintage Labels

Dzisiaj zapraszam Was na podróż w czasie. Wybieramy się do Ameryki z przełomu  XIX/XX w. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :-)

Na początek wędrówka po kuchni i spiżarni w starych, amerykańskich domach.







Szycie, haftowanie, szydełkowanie było nieodłącznym elementem życia na farmie. Wszystko uporządkowane w pudełka z odpowiednią etykietą. Tu guziki, tam nici :-)






Nie można zapomnieć o gotowaniu, przykładna żona i matka przygotowywała pożywne posiłki według tradycyjnych przepisów, które spisywane były w zeszytach i przekazywane z pokolenia na pokolenie.



Po etykiety zapraszam tu :


lub


Życzę Wam miłego tygodnia :-)

Roksana


25 komentarzy:

  1. Bardzo lubię etykiety, napisy, naklejki. Świetnie nadają klimat wnętrzu i przedmiotom. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu pięknie, dobrze, że tu trafiłam. Pięknie, nastrojowo i już tak świątecznie.
    pozdrawiam gorąco,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło gościć Ciebie tutaj :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Myszko, dziękuję. Widzę, że u Ciebie też same cudowności!!

      Usuń
  4. ja ciągle wychodzę z podziwu i jest dla mnie tajemnicą jak ty to robisz. Cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linko kochana, dziękuję Ci z całego serca!

      Usuń
  5. a ja już mam piękne naklejeczki u mnie w domku :) są cudne !!! pozdrawiam ciepło ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monique,bardzo się cieszę, że Ci się podobają :). Ściskam mocno!

      Usuń
  6. Wszystko u Ciebie piękne i takie w moim klimacie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Go siu, retro klimaty to moja obsesja. Cieszę się, że nie jestem sama :)

      Usuń
  7. w piękną podróż nas zabrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są to niepowtarzalne klimaty i mają tyle uroku.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agea, Halszko, dziewczyny kochane dziękuję :)

      Usuń
  9. These vintage labels are absolutely amazing! Love everything you do.

    Thank you so much for stopping by and for taking the time to leave a comment.

    Hugs,
    Gaby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaby, thank you very much. I love your blog. It is full of inspirations :)

      xoxo

      Usuń
  10. Super, piękne obrazki z przeszłości, które chętnie teraz wykorzystujemy aby nadać klimat w naszych domach.

    OdpowiedzUsuń
  11. No zaczarowałaś mnie tymi Twoimi naklejkami:) Siedzę i przeglądam Twoj blog do samego początku:) Rewelacja:) A góra już świąteczna widzę... superowo, ja tak kocham ten okres świąteczny i marze by już wszędzie był widoczny:) Pozdrawiam i oczywiście zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudeńka. Oglądnęłam wszystko od początku. I to kusi i to nęci. Najbardziej te wydruki na tkaninkach... już je widzę na moich poduszkach:)A naklejeczki też są super.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Inspirujący, interesujący blog. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w tej kance z krową :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe etykiety wyszperałaś :)

    OdpowiedzUsuń