poniedziałek, 19 listopada 2012

Vintage Roses i nie tylko

Dzisiaj będzie bardzo krótko, w sumie to zawsze jest krótko, bo ja nie przepadam za pisaniem ;-). Jakby było blogi mówione to z pewnością codziennie byłby nowy post ;-), ale przechodząc do tematu, dzisiaj ma być o różach i nie tylko.  Zaczniemy od  "i nie tylko" :-).
Dla tych co są  sfixowani na punkcie francuskich klimatów. Nota bene to też mnie dotyczy :).Etykiety we francuskim stylu.


 Mój tata stwierdził, że jak kobieta zaczynam urządzać dom w róże tzn. że się starzeje, bo wygłoszeniu tej kwestii mój tata został skrócony o głowę, bo ja kocham motyw różany a nie czuję, żebym się starzała. Miłość do róż się nasila i dlatego też powstały te naklejki:








Dziękuję Wszystkim, którzy odwiedzają mój blog, zostawiają komentarz. Naprawdę dziękuję z całego serca!!

21 komentarzy:

  1. Tata się nie zna - różyczki są urocze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, zresztą usłyszał ode mnie na ten temat:). Muszę napisać post o tym, jak mieszkając z 3 mężczyznami ( mąż + 2 synów) i psem rodzaju pies, próbuję wprowadzać kobiece, romantyczne klimaty w domu - czytaj: róże (kwiatki), róże (kolory) itp :-).

      Usuń
  2. Uwielbiam te Twoje naklejki, nie mogę się na nie napatrzeć i ciągle myślę gdzie by je tu poprzyklejać. P.S czy jak się naklei na butelkę bądź inne szkło, to można je spokojnie myć czy odejdą pod wpływem wody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calla, naklejki są papierowe, także niestety odejdą.

      Pozdrawiam ciepło
      Roksana

      Usuń
  3. ja tez lubie roze, od wielu lat, mysle, ze Twoj tato troche przesadzi, no, ale to w koncu mezczyzna;-)
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  4. Tacie już dziękujemy:) Nie zna się chłopina i tyle! Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję rację, nie zna się w ogóle :).Moja mama toczyła z nim 3 miesięczną batalię o zakup sofy w różanym obiciu. Wygrała:)

      Usuń
  5. Wychodzi na to, że ze mnie jest stara i to bardzo stara zbzikowana duszyczka! ;)
    Od razu mi lżej na duszy jak sobie tak popatrzę na tak piękne objawy starości! ;)
    Pozdrowienia dla Ciebie i Twojego Taty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne, a dopiero co zamawiałam u Ciebie naklejki(równie piękne),te są po prostu bajeczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne urocze naklejki, wybór robi się jeszcze trudniejszy;)
    Napisałam maila ale nie mogę go wysłać:( Cały czas wyskakuje, że mam błędny adres. Czy możesz mi podać właściwy namiar?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam Ci mail, ale dla pewności piszę tutaj :) retro.postcard@gmail.com.
      Pozdrawiam ciepło
      Roksana

      Usuń
  8. Śliczne naklejki,róże mają tyle wdzięku i uroku ,że słowa są zbyteczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Popieram, popieram, ja też róże uwielbiam! A naklejki jak zwykle u Ciebie piękne!!! Zapraszam do mnie na bloga, mam nadzieję, że już niedługo umieszczę zdjęcia mojej kuchni właśnie z motywem róż :) Buziaki Iza

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja wlasnie roze pokochalam hmm... z wiekiem:):):):) Przepiekne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam , fajnie że do mnie zajrzałaś bo ja dzięki temu wpadłam do Ciebie ! Cudny blog pełen inspiracji z przyjemnością będę odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne naklejki, a buteleczki z chęcią widziałabym u siebie, oczywiście z takimi etykietami;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne naklejczki ☺


    Zapraszam do mnie:
    http://rozanszczanka-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne i stylowe. U Ciebie jak zwykle bardzo klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń