niedziela, 2 grudnia 2012

Paris in winter

Ogłaszam WIELKI powrót zawieszek. Tym razem w nowej wersji :-). Tym, którzy nie pamiętają, powiem, że  moja przygoda z blogiem rozpoczęła się w momencie robienia zawieszek z tektury modelarskiej.
Przez rok nie zrobiłam ani jednego kompletu, aż do teraz :-). Faktem jest, że te obecne różnią się trochę od zeszłorocznych. Sami zobaczcie!

Nostalgiczne ptaki w klimacie retro?





A może romantyczna zima w Paryżu? :-)







Poniżej propozycja wykorzystania. Robiąc zawieszki często spotykałam się z pytaniem:" a jak je użyć?" a na przykład właśnie tak :-) Niestety nie mam już zdjęć z zeszłego roku z choinkami ozdobionymi zawieszkami, możecie uwierzyć mi na słowo - wyglądały wspaniale :-)



Zapraszam serdecznie do Retro Soup (klik) na świąteczne nowości.

Pozdrawiam Was bardzo ciepło i życzę wspaniałych przygotowań do Świąt.:-)

Roksana



48 komentarzy:

  1. Ale piękne, ale to nic nowego u Ciebie mnóstwo pięknych rzeczy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca! Pozdrawiam świątecznie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Pozdrawiam ciepło i świątecznie,
      Roksana

      Usuń
  3. Wierzę na słowo:)Świetne zawieszki,do wszystkiego.Na białych koszach zjawiskowo się prezentują! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Umbrell, De Ququ olbrzymie dziękuję dla WAS!. Wspaniałych przygotowań do Świąt Wam życzę!

      Usuń
  5. Cudne!!! Mogą też być ślicznym dodatkiem do zapakowanego prezentu albo zakładką do książki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszko, teraz w opisie zawieszek jest zaznaczone,że mogą być nostalgiczną zakładką do książki :). Dziękuję i pozdrawiam świątecznie!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Elle, Ewelino dziękuję :) Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałych przygotowań do Świąt!!

      Usuń
  7. choinka w zawieszki , to musi być hit. Jak zwykle pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linko, dziękuję. Pozdrawiam ciepło i prezentowo :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam Cię bardzo Świątecznie :)

      Usuń
  9. Wszystko piekne ,urocze,boskie.
    zakochana jestem w twojej tworczosci .
    buziaki
    p.s jutro pedze na poczte bo juz zapakowane .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneto, Ty w mojej a ja w Twojej :). Poszewki są cudowne!!!

      Usuń
  10. Chciałam napisać, że jestem zakochana w tych Twoich cudnych zawieszkach ale widzę, że Anetka mnie ubiegła! No nic przecież możemy we dwie je kochać ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rose, bardzo Ci dziękuję. Tyle dobrych słów...dziękuję :)

      Usuń
  11. Kusisz, oj kusisz tymi cudeńkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Cheniu, pozdrawiam Cię bardzo ciepło i świątecznie :)

      Usuń
  12. Your 'Paris in winter' tags are outstanding!

    Happy December to you...
    Hugs
    Gaby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaby thank you very much for visting my blog.

      XOXO

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam Świątecznie :)

      Usuń
  14. Witam.:-)
    Zawieszki śliczne,jak i cała reszta.Dzisiaj otrzymałam przesyłkę,jestem zachwycona zawartością ,jak i opakowaniem z wielką starannością i smakiem.Pozdrawiam i dziękuje -
    Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Ulu, było dla mnie ogromną przyjemnością móc zrobić te wszystkie rzeczy dla Pani.

      Pozdrawiam Świątecznie,
      Roksana

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Witam:)

      bardzo się cieszę, że się podobają :).

      Pozdrawiam świątecznie,
      Roksana

      Usuń
  16. o rany!! o rany!!! trafiłam tu teraz i toneeeeeeeeeeee!!!! co wybrać, co zamwiać? czy robisz na zamówienie czy mozna kupić tylko te co pokazane na sklepie? czy wstążki można na zamówienie ze słowami? Bosko tu!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :)

      można kupić wszystko co jest w sklepie.

      Pozdrawiam ciepło,
      Roksana

      p.s. ja również jestem zachwycona Twoim blogiem!

      Usuń
  17. Zawieszki cudne- wiem coś o tym.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawieszki rzeczywiście cudne. Wiem coś o tym.

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  20. same cuda u Ciebie. Weszłam do sklepu, chcialam kupić grafikę na tkaninie, ale nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze, pisalam kilka dni temu komentarz i go nie ma... zachwycam sie Twoimi dzielami, to jest cudowne. Zagladałam do sklepu, chcialam kupić transfer na tkaninie, na podusie, a nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
  22. Elis, nie ma (już teraz jest) bo ja zamiast jak normalny człowiek wejść na bloga i moderować komentarze,to klikam w mailach i okazuje się, że nie wszystko jest publikowane. Jeśli mogałabyś to napisz do mnie retro.postcard@gmail. Pozdrawiam ciepło, Roksana

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle cudowności w pięknych kształtach ! ślicznie tu u Ciebie!
    A rozważałaś jakieś etykietki- naklejki na przyprawy ? Ja poszukuję ...
    Acha zapraszam na Candy !

    OdpowiedzUsuń
  24. nie tak dawno robiłam u Pani zakupy na allegro. a dzisiaj przez przypadek trafilam na Pani bloga:) Bedę zaglądać regularnie:) POzdrawiam serecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. I just wanted to send along some wishes for a very Merry Christmas and a Happy New Year!

    Hugs
    Gaby

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakochałam się w ptakach, piękne, to mało powiedziane!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Samych pięknych chwil w Święta Bożego narodzenia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne są te zawieszki, wspaniały klimat a nutki na jednej wyjątkowo mnie urzekły.
    Zapraszam do mnie http://empireofswingerastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń