niedziela, 28 kwietnia 2013

Spring Time... Summer Time...


Cóż ten kwiecień nam w tym roku powyplatał? Więcej zimy niż lata., a przecież już za chwilę "majowy motyl będzie śpiewał z biedronką piegowatą". Tak naprawdę zapomniałam czym  jest wiosna, bo przecież zaraz po zimowej aurze z pełnym impetem na niebie gości prawie lipcowe słońce. I tak sobie myślę ile rzeczy mnie omija np. rozkoszny zapach przedwiośnia, oszałamiająca woń kwietnia i oczekiwanie.Dobrze zatem...










Zanim zaczniemy czytać o wiośnie tylko w encyklopedii [ jak podpowiada przedstawiciel najmłodszego pokolenia Janek - w wikipedii ], przypominam najpiękniejsze dzieła natury w swoich naklejkach. Są one prawdziwie wiosenne i zapewniam Was, że pachną wiosną ;-)





Pozdrawiam Was bardzo ciepło :-)

P.S. Naklejki do nabycie w BROCANTE (klik).

24 komentarze:

  1. Witaj,piękni,ciekawie i kolorowo tu u Ciebie.Jeśli pozwolisz zostanę i rozgoszczę się na dłużej,Ciebie zapraszam w wolnej chwili w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam wiosennie.Jola,dodam tylko,że Twoje pomysły są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, bardzo Ci dziękuję. Już się u Ciebie rozgościłam:)

      Usuń
  2. Fjny blog,z przyjemnością dołączę do obserwatorów:)zapraszam w wolnej chwili do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za zaproszenie i pozdrawiam bardzo ciepło :)

      Usuń
  3. Dawno nie pokazywałaś swoich śliczności. O tak, bardzo wiosennie dziś u Ciebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję poprawę :) Macham Ci łapką :)

      Usuń
  4. witam po dłuuugiej zimowej przerwie :)
    bardzo wiosenny post...a u mnie dziś strasznie zimno :(
    pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, ja już nie wiem co z tym zimnem. Miała być wspaniała, gorąca majówka a za oknem deszcz i szarzyzna. Pozdrawiam słonecznie:)

      Usuń
  5. Oj dawno Cię nie było, a nie wiem czy pamiętasz mój zakup naklejek ... na allegro, jeszcze bloga nie miałam i tak czekały, bo żal mi było ich zużyć ... Ostatnio właśnie pierwsze 3 sztuki wykorzystałam ;) http://myloveshabby.blogspot.com/2013/04/co-ja-robiam-jak-mnie-nie-byo.html Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isko, oczywiście, że pamiętam :). Tworzysz cudowności. Ja też bardzo lubię Pepco ;).
      Serdeczności :)

      Usuń
  6. Oj,te z truskawkami muszą być moje!Wszystkie cudne są!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umbrello, dziękuję Ci serdecznie :)

      Słoneczne uściski!!!

      Usuń
  7. Witaj, już się stęskniłam za Twoimi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cheniu, obiecuję pojawiać się częściej. Dziękuję Ci, że pamiętasz o mnie :)

      Buziaki!!

      Usuń
  8. Świetne podkładki :)Bardzo podobają mi się te z różami. Czy użyłaś tu serwetki czy jakieś naklejki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to są naklejki, które można spokojnie wykorzystać do decu :)

      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  9. kocham takie klimaty ....
    pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, bardzo dziękuję i cieszę się przeogromnie,że Ci się podoba:)

      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  10. FANTÁSTICO!!!
    Saludos desde Tenerife, Canarias

    OdpowiedzUsuń
  11. witam Pani Roksano, czy mogę wiedzieć gdzie zakupiła Pani tę piękna tabliczkę z numerkiem 26? ;))
    pozdrawiam serdecznie
    Monika (emkol32@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń