niedziela, 23 czerwca 2013

Brown Bag

Jakiś czas temu pisałam o pakowaniu. O tym jak to jest ważne. Że dzięki umiejętnie użytym drobiazgom nawet najmniejsza, najdrobniejsza rzecz zyskuje na wartości. Wysyłając do Was naklejki, zawieszki czy taśmy staram się, żeby wyglądało to w miarę estetycznie, ale cały czas myślałam jak to jeszcze udoskonalić. Z tego myślenia powstały torebki ręcznie robione w 100%. Sama wycinałam, sklejałam. Nadruk jest atramentowy.

Torebki apteczne. Do nich pasują naklejki/ zawieszki z tym samym motywem. 




Muffinkowe słodkości. Bardzo dobrze komponują się z zawieszki w słodkich kolorach.


Tradycyjne czarno - białe z napisem Keep Calm & Eat Cupkace :-)



I jeszcze na koniec chciałabym się pochwalić nowym zakupem ze sklepu EMALIA OLKUSZ.  Błękitny pojemnik, który już oczywiście obkleiłam, ale sam w sobie też jest cudowny. Był jeszcze różowy i różowy w kropki, ale już nie zdążyłam. Sprzedał się błyskawicznie.





Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :-)

Roksana

20 komentarzy:

  1. Przepiekne wszytsko. Jak zawsze napatrzec sie nie moge.
    czy torbisie mozna zakupic -plisss ;) potrzebuje takie.
    buzikai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MaJu zaraz napiszę do Ciebie maila, tylko się ogarnę z rana :)

      Usuń
  2. Po tym jak otrzymałam od Ciebie paczuszke,to myslałam że już ładniej nie da sie zapakować,a jednak.....Cudne te torebki,a pojemnika emaliowanego zazdroszczę;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podobało Ci się opakowanie :). Pojemnik jest naprawdę super, polecam :)

      Usuń
  3. Spod twojej ręki wychodzą same cudowności:-)
    Hi hi-może to ja Cię ubiegłam z różowym pojemnikiem? Również się zastanawiałam nad tym błękitkiem, bo też jest śliczny.
    Pozdrawiam ciepło
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D ja się za długo czaiłam z kupnem :). Pozdrawiam Cię bardzo ciepło :)

      Usuń
  4. Wszystko co robisz jest takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chenia, dziękuję Ci z całego serca :) Życzę Ci wspaniałego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko jak zawsze proste , piękne i ze smakiem zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już samo takie opakowanie jest pięknym prezentem!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te torebki. Dzięki własnoręcznemu wykonaniu są niepowtarzalne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. łał , jakie cudne torebeczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudowne rzeczy robisz!!!!chyba znów muszę się na coś skusic;-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko mi się tu podoba, i przedmioty i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jest boskie- jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne te torebeczki, musze zapamiętać!

    OdpowiedzUsuń
  14. I jak tu nie pokochać takiego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak.Wpisałam komentarz na loginie mojego syna :)

    OdpowiedzUsuń