poniedziałek, 29 lipca 2013

Konfitury w stylu shabby


Ledwo żyję przez te upały. Siedzę w domu, nie wychodzę i kąpię się co godzinę. Mało to pomaga :-(.
W sobotę  szukałam dużego słoja na sok z malin. Pamiętacie jak kiedyś na parapetach stały szklane olbrzymy, przykryte gazą, w których maliny puszczały sok? Też chciałam mieć coś takiego. Niestety u mnie w mieście dużych słojów brak. Są gąsiorki, ale musiałabym wrzucać po jednej malinie do środka ;-). 
Drugą rzeczą na jaką zachorowałam to stary kuchenny stół z szufladami. Na allegro znalazłam dwa, ale w kiepskim stanie. Także muszę przerobić lekcję cierpliwości.



Pozostając w klimacie przetworów, to chciałabym zaproponować Wam różne, fantazyjnie wycięte etykiety. Idealne dla tych co lubią romantyczne klimaty :-). Dostępne są małe (7cmx4,5cm) i duże (9cmx 5,5cm)




Ściskam Was mocno :-)

Roksana


33 komentarze:

  1. Roksana, ja też bardzo marzę o stole w kuchni z szufladami, takim prawdziwym śląskim stole.
    Etykietki super!
    pozdrawiam także z tropików:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie o to mi chodzi :) Ja zachorowałam po pobycie na Mazurach. Mam już pełną wizualizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekam zatem na Twoją wersję i za pozwoleniem zastosuję u siebie:)

      Usuń
  3. Ja taki stół dałam zrobic,bo latami całymi nie mogłam takiego znaleźć. Etykietki ładne i przydatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze to skąd na Mazurach mają tyle tych stołów? W samym w Starym Młynie w Upałcie było z 10 ;).

      Usuń
  4. Roksanko ja chciałabym kupic od Ciebie takie zawieszki ale nie odpisujesz na moje meile. dorotacs@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, tak jak pisałam na FB :). Mam nadzieję, że już niedługo będą u Ciebie.

      Pozdrawiam ciepło!!

      Usuń
  5. Etykiety piękne. Pięknie będą prezentowały się słoiczki z przetworami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Wiolu. Zdjęcia coś mi kiepsko wyszły, chyba przez te upały.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ja spotykam wiele takich stołów i im bardziej zniszczone tym bardziej mi się podobają! ;)
    Śliczne etykiety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rose, powiedz mi szybciutko gdzie??? :) Mi chodzi o zwierzątka, żyjące w drewnie. Niestety nie znam się na renowacji mebli i nie dałabym sobie rady np. z kornikami :(

      Ściskam Cię mocno :)

      Usuń
  7. Wiem co masz na myśli, tez lubię takie klimaty, ale nic mi się nie rzuciło w oczy nigdy. Pozdrowionka!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ihihihi rozumiem Waszą miłość do stołu z szufladką :) Też szukam takiego do pokoju najmłodszej w charakterze biurka , ale nic a nic w oczko mi nie wpada :( albo nie taki stan albo nie zbyt atrakcyjna cena , ale może kiedyś .. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monique a byłaś może na targu staroci w Łowiczu? Bo ja Ciebie lokalizuje, w tamtych okolicach :) podobno tam jest dużo mebli.

      Usuń
  9. Sliczne te etykietki:) Stol z szufladami do kuchni to tez moje marzenie:) Pozdrawiam PS Zapraszam na giveaway do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nabyłam ostatnio takie 2 ogromne słoje z przeznaczeniem na słodkości, ale na maliny pewnie też by przypasowały:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latte powiedz mi gdzie, ładnie proszę :))

      Uściski :)

      Usuń
  11. Ale śliczne i słodkie! W sam raz na słoiki z malinami! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne słodkie etykietki chyba się skuszę na kupno a co do stołu to miałam taki prawdziwy dębowy francuski ale był potem za duży w mojej nowej kuchni i poszedł z dymem ....ach życie ( ale wspomnienia też są piękne ) pozdrawiam i zapraszam Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie moja mama w latach 80 sprzedała za grosze meble przedwojenne bo chciała mieć regał i ławę... ach szkoda słów, ale masz rację wspomnienia są piękne:)

      Usuń
  13. Etykiety śliczne...również chciałabym kupić. Proszę o wskazówki. (brutek@interia.eu)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne etykiety :))
    ja mam takie słoje :P ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, ja ci zazdroszczę tych słoików :)

      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  15. Genialne prace trafiłam tu przypadkiem i na pewno zostanę na dłużej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Pani Roksano zapraszam na candy http://martynkowo2.blogspot.com/2013/09/candy-u-mnie.html?m=0

    OdpowiedzUsuń