piątek, 22 listopada 2013

Family blocks czyli mały prezent czyni cuda

Dziewczyny, już jesteśmy "po". Olek jest z nami od 2 miesięcy :) No i zaczęło się porównywanie do kogo jest podobny. Wyciągamy zdjęcia, oglądamy ;). Oczywiście każdy mówi co innego. I tak przy okazji wpadł mi pomysł do zrobienia pamiątkowych klocków. Na zdjęciach jestem ja i mój mąż jak byliśmy mali. Klocki dostali w prezencie nasi rodzice. Jakby ktoś miał ochotę to zachęcam do zrobienia tym bardziej, że niedługo Mikołajki :) a taki mały prezent wzrusza.




Zadanie najtrudniejsze to zdobycie klocków. Ja swoje kupiłam dawno temu w Pepco. Jak ktoś wie, gdzie są  niech zdradzi ten sekret :).




Następnie wybieramy zdjęcia. Skanujemy. W programie do obróbki zdjęć kadrujemy. Ja kadrowałam 5x5, bo taki bok mają klocki. Drukujemy, naklejamy. Pilniczkiem do paznokci przecieramy lekko boki i gotowe!






Buziaki, Roksana.

P.S. Znalazłam klocki :) Są na allegro. Wystarczy kliknąć TU .


17 komentarzy:

  1. Super pomysł! Gratuluję powiększenia rodzinki!!
    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na prezent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Roksano,

    gratuluję serdecznie i cieszę się, że wracasz do blogowego świata:) Czy takie fantastyczne klocki będziesz sprzedawała?
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł!
    Pozdrawiam,
    Ola
    dreamyalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł ja zdjęcia transferem odbijam :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale genialne !!! Świetny pomysł na prezent !!! Klocki widziałam gdzieś ostatnio surowe i niedrogie chyba na allegro. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł no super ! teraz szukam klocków dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł. W dodatku niezwykle stylowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam uwielbiam tą technikę , w Twoim wykonaniu pomysł sprawdzi się i jestem pewna sukcesu!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witamy Olusia na świecie!!! Fajowy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję powiększenia rodzinki! Pomysł a klockami cudny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Roksanko, myślałam o Tobie co jakiś czas, cieszę się, że gra wszystko, a gra pięknie!! Buziaki;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł, na pewno go wykorzystam. Wasze zdjęcia są przesłodkie :)
    Gratuluję narodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja! i mistrzowskie wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe pamiątkowe klocki..podziwiam za pomysłowość :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń