sobota, 22 listopada 2014

Pastelowe Święta

Przedstawiam Wam moje najnowsze dziecko :)




 Wiem, że całkowicie co innego niż widzieliście  u mnie do tej pory, ale miałam ogromną ochotę na zmianę. Jeszcze kilka pomysłów krąży mi po głowie i mam nadzieję, że niedługo Wam je przedstawię ;-)

Nie wiem czy zauważyliście, ale tiul zrobił się modny. Dziewczyny szyją TuTu, robią pompony. Rzeczywiście jest to bardzo wdzięczny materiał. Fajnie się układa, łatwo tnie i do tego jest dostępny w ładnych kolorach w przystępnych cenach. Co prawda nie wiem za bardzo jaka jest różnica między tiulem amerykańskim a nie amerykańskim oprócz ceny, sztywnym - pół sztywnym, ale po pierwszym zetknięciu spodobało mi się.

Kolory całkowicie nie w świątecznym klimacie. Jest bardziej pastelowo, delikatnie. Biel z ecru przełamywana pudrowym różem i miętą. Coś dla miłośników romantycznych wnętrz.


Wianek zrobiony jest specjalnym stelażu. Tutaj wielkie buzi dla mojego taty :-)






Pozdrawiam Was już trochę świątecznie,
Roksana

11 komentarzy:

  1. Doskonały pomysł i wyjątkowo nadaje się jako praca konkursowa u mnie - http://kokonlilli.blogspot.com/2014/11/konkurs-trendy-na-swieta-2014.html. Natychmiast ślij zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie. Skorzystałam :) . Wysłałam, polubiłam i teraz czekam :).

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Piękne będą święta takie pastelowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za tyle dobrych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łołłłl wow , zaszalałaś , piękny i takiiii pastelowy słodziak ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewelina, a co jak się bawić to się bawić ;-). Pozdrawiam Cię bardzo ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń