wtorek, 13 października 2015

Mini tags

Każdy kto "siedzi" w branży handmade wie jak ważne jest opakowanie. To ono dopełnia całości. Klienci bardzo lubią być dopieszczani w tym względzie :) Dlatego dzisiaj proponuję Wam mini tagi - metki do Waszych handmadowych cudowności.

Zestaw 12 sztuk podłużnych metek w słodkim wiktoriańskim stylu, długość każdej z nich to 7,5cm szerokość 2,5 cm.











Zestaw różanych tagów -  12 sztuk. długość 6cm, szerokość 3,5cm.






Małe kwadraciki w kolorze blue - 12 sztuk 4,5cm x 4,5cm.








Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze :)



10 komentarzy:

  1. Te zawieszki będą pięknym uzupełnieniem opakowania . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktem, jest to że zrobiłam zdjęcia tzw. słodziakom i one może nie do wszystkich prac pasują, ale są tak romantyczne, że nie mogłam się oprzeć. Pozdrawiam Cię bardzo mocno :)

      Usuń
  2. Nie zdążyłam skomplementować dekoracji muffinkowej ,a Ty już wrzucasz kolejne cudowności. Świetne masz te tagi,Będę wiedziała gdzie szukać jakby co.
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam u ciebie w sklepie tych pierwszych tagów w stylu wiktoriańskim-długość każdej z nich to 7,5cm szerokość 2,5 cm. Czy można je u Ciebie zamówić? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Można :) Napisz do mnie retro.postcard@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń