poniedziałek, 30 listopada 2015

Czerwień, zieleń, drzewko i serce

Na dzisiaj przygotowałam dla Was  garść inspiracji na świąteczne dekorowanie domu (źródło pinterest).

Ja zwariowałam na punkcie czerwonego. Przeradza się to w lekką obsesyjność, bo najchętniej chciałabym mieć wszystko czerwone. Dzisiaj na spacerze, przez szybę w sklepie z materiałami wypatrzyłam bawełnę w biało-czerwoną kratkę i wymarzyłam sobie z niego poszewki na poduszki. Już to widzę oczami wyobraźni :) Oczywiście jutro idę kupować.




W sobotę w Praktiker (Praktikerze ) widziałam piękne świerki w doniczce o wysokość około 120cm, cena 39,90zł i już miałam kupić, jak przypomniałam sobie, że mieszkam na parterze a złodziej w moim mieście połakomi się na wszystko a zobaczcie jak pięknie wygląda świąteczne drzewko w koszu wiklinowym, czy drewnianej skrzyni.






 Kolejna sprawa to okna. Pierniki, wieńce itp. W tym roku kupiłam w Jysk takie oto serca, prezentują się super. Tylko trzeba kupić bardzo dobre baterie, bo na słabszych świeci 2 dni i po radości ;)

Dokładniejsze dane TU (klik)











Pa, Pa :)

12 komentarzy:

  1. Wspaniałe inspiracje...ja też w tym roku zwariowałam na punkcie czerwonego...zresztą święta bez choćby odrobiny tego koloru....nie nie możliwe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień jest bardzo energetyczna i rozgrzewająca.

      Usuń
  2. Choinki w skrzynkach cudne. Stroik ze świeczkami nad stołem też przecudny.

    OdpowiedzUsuń
  3. od wielu lat mimo mody na różne kolory, to ja tak lubię czerwień.Czerwień,złoto i zieleń to są kolory w moim domu na święta BN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tymi modami, a klasyki są najlepsze.

      Usuń
  4. Czerwień zawsze pasuje do Bożego Narodzenia. Świetne pomysły na udekorowanie domu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły na świąteczne dekoracje.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halszko, jak miło Cię widzieć. Dziękuję :)

      Usuń
  6. Ha, ha ... to tak, jak ja :) Już pod koniec listopada zamówiłam do kuchni lambrekin i zasłonki w biało-czerwoną krateczkę vichy, żeby zdążyli uszyć na święta, teraz poszukuję dodatków w czerwieni. Nie wiem dlaczego, ale żądzą muchomorki ;) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barashko, jak się cieszę, że nie tylko mną zawładnął wirus czerwieni. Już myślałam, że coś ze mną nie tak ;) Wszędzie błękit, srebro, biel.

      Usuń