piątek, 13 listopada 2015

Giveaway od Retro Feelings

Nie wiem, jak ja to powiem, ale prawda jest taka, że od kiedy istnieje blog nigdy nic Wam nie dałam. Na FB były konkursy i różne giveaway, ale nie tu. Dlatego też od dziś do 27.11.2015 bawimy się a moim prezentem jest pudełko wypełnione świątecznym tagami i naklejkami. W sumie 24 zawieszki, 2 komplety naklejek, 4 postarzane zawieszki na tekturze, sznureczek do tagów nawinięty na retro spinacz.

Zasady są proste.

1. Zostaw komentarz.
2. Umieść zdjecie z info o "Giveaway" u siebie na blogu. Jeśli nie masz bloga  a chcesz wziąć udział w zabawie, zostaw swój adres e-mail ( możesz też zamieścić foto u siebie na facebooku ;) )

Bawimy się do 27.11.2015 do północy.

Wyniki 28.11.2015 :)






Zapraszam Was serdecznie do zabawy :)

34 komentarze:

  1. Cudne są :)) Jako stała fanka Retro Feelings i manaiczka Bożego Narodzenia :)) musze się zapisac :)) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ho Ho Ho! ale cukierasy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownosci , wiec ustawiam się w kolejce ...choc pierwsi nie mają szczęści ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Z radością udział biorę!
    Zapraszam i w me progi, i na me Candy :)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Za takimi prezentami warto stanąć w kolejce....Cukierasy cudne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jakie cudowności.Oczywiście staję w kolejce bo właśnie zamierzam robić kartki świąteczne i marzę o takich dodatkach. Pozdrawiam i już banerek u mnie na blogu jest :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie węzmę udział takie cuda można wygrać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne dodatki. W sam raz dla mnie, początkującej miłośniczki papierkowych cudów.

    OdpowiedzUsuń
  9. ustawiam się w kolejce, po takie cudeńko warto, pozdrawiam, beatamocarska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. О! Потрясающе!!!! я С БОЛЬШИМ УДОВОЛЬСТВИЕМ ПРИМУ УЧАСТИЕ В ТАКОЙ ИГРЕ!!!
    http://intheorderofthings.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bawię się i ja :)
    Baner już wisi na blogu: http://kamira90.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział :)
    Baner tutaj: Pudełko w piwnicy
    Pozdrawiam gorąco z południa Polski
    Randaksela

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się w kolejce :)
    banerek u mnie http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    i zapraszam do siebie na Candy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze z przyjemnością zaglądam do Ciebie,bo można tu liczyć na wysyp gustownych drobiazgów:) Kocham przygotowania do Świąt,a z Twoimi "cukierkami"można je sobie umilić i ułatwić:)
    Szykuję się już do tworzenia albumu-grudniownika i tagi od Ciebie ,a nawet czerwona wstążka byłyby ich niewątpliwą ozdobą.Pozdrawiam serdecznie *

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie :)
    Baner umieszczony tutaj: december-everyday.blogspot.com

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja staje w kolejce
    kolonie66@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świąteczne śliczności, trudno bym nie brała udziału :)
    banerek wisi ... o tu ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne skarby proponujesz, staję w kolejce po szczęśliwy los. : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak piękne rzeczy, że aż mi się oczka zaświeciły po te cacuszka.
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce
    http://wrzosowystrych.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo bym chciała wziąć udział!
    banerek wisi na dole bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne świąteczne cukierasy. Kto by się na nie nie połasił? Z przyjemnością przyłączam się do zabawy i umieszczam banerek w pasku bocznym mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. These Christmas tags are absolutely amazing. I love them all, but especially the tag 'Official Santa delivery'... just beautiful!

    Hugs,
    Gaby

    OdpowiedzUsuń
  24. Dołączam do zabawy :) Przepiękne cukierasy przygotowałaś, jestem oczarowana :)
    Banner już wisi na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. istne skarby przygotowałaś :) zapisuję sie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja staję grzecznie w ogonku, lecę zawiesić banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cóz powiedziec- słodkości.Wpadłam na chwilę ,ale zostanę na długooooo. Miło otrzymać taki prezent
    pozdrawiam Gosia
    Zapraszam na mikołajowe candy solnyswiat.pl
    baner na solnyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się z przyjemnością :)
    banerek wisi na dialoginaiwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne dodatki. Zapisuję się i czekam niecierpliwie na wyniki

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja spróbuję szczęście :)
    Baner zabieram, a pozdrowienia zostawiam :)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie dołączam do zabawy:) Pozdrawiam http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo chętnie dołączam się do zabawy. Na blogu już umieściłam informację o zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Cuda! Nie może i mnie tu zabraknąć:-)

    OdpowiedzUsuń